ACE of M.I.C.E “I Love Turkey”
Dünyanın önde gelen MICE sektörü kuruluşlarının başkanlarının yer aldığı fuar, İstanbul Kongre Merkezi-ICC’de gerçekleştirilen törenle açılışında, Dünyada etkinlik ve kongre alanında çok önemli isimler “I Love Turkey” (Türkiye’yi seviyoruz) dövizi ile geldi.
M.İ.C.E Etkinlik fuarı Mustafa Kemal Atatürk ve tüm şehitler için yapılan saygı duruşu, İstiklal Marşı okunması sonrasında başladı.
Açılış törenine İstanbul Vali Yardımcısı İsmail Gültekin, Kültür ve Turizm Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı, Ziya Taşkent, Türk Hava Yolları Satış Başkanı Halil İbrahim Polat, Festi Group Kurucusu Valerio Festi, Etkinlik Teknolojisi Gurusu Corbin Ball, White Fox Danışmanlık Kurucusu Mat Johnson, ICCA Avrupa Direktörü Elif Balcı Füsünoğlu, İstanbul Kongre Merkezi Müdürü Pervin Zeydanlı ve Turizm Medya - TETKİD – Başkanı Volkan Ataman katıldı.
Kreatif Etkinlikler-Etkinlik Teknolojileri Oturumları en yoğun gören fuarın parçasıydı.
Festi Group Kurucusu Valerio Festi başda olmak üzere ACE of M.I.C.E. Kongre,Toplantı ve Etkinlik Sektörü Fuarı, bünyesinde “Kreatif Etkinlikler” ve “Etkinlik Teknolojileri” oturumlarında; Corbin Ball ve Mat Johnson gibi alanında tüm dünyada guru olarak kabul edilen konuşmacılar bilgilerini örnekleriyle paylaştılar.
Etkinlik dünyasındaki teknik araştırma sürecine uygulanan dramaturji ile, su ve ateş ile muhteşem üretimler yaratmada otuz yılı aşkın tecrübeye sahip Valerio Festi konuşmacıydı.
Rönesans ve Barok şaşkınlığın ilhamından esinlenerek, iletişim ve kutlamaya orijinal ve etkili bir şekilde katılmakla birlikte, Festi Group göz kamaştırıcı bir kerelik etkinlikler düzenliyen, StudioFesti ve Mymoon markaları ile ilk olarak halka açık kutlama ve tiyatro sanatları sanatını icat eden ve açık havada dönüştüren grup.
Uluslararası Sabancı Tiyatro Festivali için Adana’da tanıdığımız Valerio Festi -Festi Group Tiyatro Festivali için su ve gökyüzü arasında muhteşem bir görüntü yaratmıştı.
Ateş görüntüleri ve dans çeşmeleri Seyhan nehrini doldurmuştu. Yangın ve su artık iki unsur da Türkiye'nin Adana kentindeki kutlamaların anahtarı oldu.
ILEA için yaratıcılık ve eğitimin yaratıcılık üzerindeki etkisi oturumunda; ILEA Türkiye Başkanı Meltem Tepeler Moderatörlüğünde, ILEA Orta Doğu Bilgi ve Eğitim Başkan Yardımcısı Emma Clark ve Dr. Event Tech Lab, Kurucusu -University of Westminster kıdemli öğretim üyesi James Morgan panelist olarak etkinlik hakkında örneklerle sunum gerçekleştirdiler
21-23 Şubat 2018 tarihleri arasında İstanbul Kongre Merkezi-ICC’de gerçekleşen ACE of M.I.C.E fuarında TETKID Yönetim kuruk başkanı Volkan Ataman ile yaptığımız söyleşide
Volkan Ataman “Türkiye’nin ilk ve tek, dünyanın ise en büyük üçüncü kongre, toplantı ve etkinlik fuarı olan ACE of M.I.C.E.’de 350 kurumsal şirket, 40 ülkeden 200 yabancı hosted buyer, 220 katılımcı firma temsilcisi bulunuyor. 15 binin üzerinde profesyonel ziyaretçi bekliyoruz. Türkiye MICE pazarı yaklaşık 6 milyar dolarlık bir hacme sahipken, uluslararası pazardan çok daha fazla pay alabilecek bir kapasite ve potansiyeli elinde bulunduruyor.”dedi
Turizm Medya Grubu Başkanı Volkan Ataman “Programda ABD, İngiltere, Belçika gibi teknolojinin beşiği olan ülkelerdeki markalar, Tech Zone’da yer alıyor. Dünya MICE endüstrisi başkanları, sanal gerçeklik/arttırılmış gerçeklik, giyilebilir teknoloji, datanın anlamlı kullanılabilmesi, etkinlik yazılımları, nöro-pazarlama, esnek ekran teknolojileri gibi 2018 yılının etkinlik teknoloji trendleri ve yepyeni teknolojik gelişmelerle ilgili birçok oturum gerçekleştiriyor.” Şeklinde özetledi.
2016 yılında Starwood Grubunu satın alarak dünyanın en büyük otel zinciri haline gelen Marriott International Grubustandı gözümüze çarpanlar arasındaydı.
Seyhan Ayel Gırıt (General Manager, Atlantis, Marriott GSA Turkey) aldığımız bilgiler göre “Türkiye'de toplamda 13 marka ile 7 şehirde 26 otel olarak faaliyet gösteren Marriott International, Sheraton, Marriott gibi şehir otellerinin yanı sıra St. Regis, W, The Ritz Carlton gibi lüks segmente de hitap eden çok geniş bir marka ağına sahip.
Marriott International, bu yıl içerisinde Türkiye’de 7 adet yeni otel işletmesini faaliyete sokup önümüzdeki 3 yıllık periyotta ise ülkedeki portföyünü yüzde 50 oranında arttırarak 14 yeni otel ile büyümesini arttıracak. Aynı zamanda bu dönemde grubun farklı segmentlerdeki Edition, Autograph Collection, Delta ve Residence Inn otelleri ise ilk kez Türkiye pazarına giriş yapacak.” Bilgileri alıyoruz.
Lionel Hotel Burçak Hotel pazarlama müdüründen aldığımız bilgilere göre “Değer Yaratan Deneyimler sloganı ile yola çıkan Lionel Hotel İstanbul, şehir otelciliğine yepyeni bir soluk getirmek amacı ile hizmete girdi. miştir. 3000m2 lik alan üzerinde, toplam 26000 m2 inşaat alanına sahip otel; Maslak, Haliç ve Marmara Denizi manzarasına sahip geniş ve yüksek tavanlı, Standart, Superior, Deluxe, Executive, Junior Süite, Corner Süite, Connection olarak 7 farklı kategoride toplam 231 konuk odası ile hizmet veriyor. İleri teknoloji ile donatılmış, bölünebilen 1070m² lik kolonsuz, araç girişine elverişli balo salonuna sahip Lionel Hotel İstanbul ; tamamı gün ışığı alan 8 toplantı odası, 1000 m² lik açık teras alanı, finedining konseptine sahip Lionel Brasserie ve Dorlion Restaurant’ı 3000 m2’lik luxury spa ve fitness’ı ile konaklama anlayışında fark yaratmaktadır”şeklinde bilgilendiriyor.
yilmazparlar@yahoo.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder